
O arkadaş benim 😅✌🏻

Gürültüyü değil, kalbinin usul ritmini sevenlere Günaydın 🥰🤍⛅️
Bir kızıl goncaya benzer dudağın…❣️

O arkadaş benim 😅✌🏻

Gürültüyü değil, kalbinin usul ritmini sevenlere Günaydın 🥰🤍⛅️
Bir kızıl goncaya benzer dudağın…❣️
Valla ben öyleyim. İşten çıktım ve aynı bu yazıdaki gibi bir kendime döndüm. Arayanlarada işim var bu gün gelemeyeceğim diyorum istemedikleirme, işlerim kitap okumak, uyumak, alışveriş, online kursla rfalan😅
🤌🏻😇
Görselde bahsedilen kişi samimiyetsiz bomboş bir insan. Dayım doğurdu demek yerine ya da telini sessize alıp geri dönmemek yerine çok kısa "kendi programım var müsait olunca sana dönerim" diyebilir. Hiç istemiyorsa açıkca bunu dile getirebilir. Numaramı verdiğim herkes arkadaşım kalsın ama ben keyfime göre muhatap alır ya da almam diye bakan biri asla arkadaşım olamaz mesela. Benin zamanım onun egosundan daha kıymetli
Bence evet zorunluluk çünkü arkadaşların bir birine ne zaman ihtiyacı olacağını bilemeyiz belki acil bir durum belki konuşma isteği ama istediğinde ulaşamaıyorsa veya mesajına aramasına geri dönüş alamıyorsa bana göre bu bencilliktir ve hayatımda öyle bir insanın yeri asla olmaz.
zorunluluk değil. İnsan her an ulaşılabilir olmak zorunda değil, özellikle de kafa dinlemeye ihtiyacı varsa. Ama tamamen kaybolmak da karşı tarafı yorabilir. Dengesi önemli, ne çok yapışık ne de tamamen kopuk. Sağlıklı olan, sınırı açık tutmak.
Ulaşılabilir olmak bir zorunluluk değil canım 🫶 Herkesin kendi ritmi var 💫 Sen sakinliği seviyorsun bu çok kıymetli 🩷 Önemli olan bunu çevrendekilere açıkça söylemen. “Geç dönüyorsam sevgisizliğimden değil yalnız kalma ihtiyacımdan” demen bile rahatlatır. Dengeni koru kalbinin ritmini bozmadan devam et ☕️🌿💚
Cevap
17Cevap
Kime Göre neye göre bana geç dönen birine bende geç dönerim kısasa kısas taktiğini severim gadası
Valla iş hayatim olmasa telefonum bile olmayabilir.. özellikle tatilde izinde bana ulaşmak çok zordur.. zaten mutlaka kendimle alakalı bir planım vardır. çok samimi arkadaşlarım artık bu duruma alıştıkları için çok sorun etmezler yeni taniyanlar biraz garip bulur. Gönül koyan vs olur.. onlarda ya alışır ya elenirler zaten :))
Müsaitlik kişiye göredir benim için.
Arada yaşamın keşmekeşinden kaçıp yalnızlığın sessizliğinde kaybolmak zorunluluktur zira;
İnsanı uzun süre kaldırmıyor kafam.
🤌🏻🤍
Bu emojiler bana benziyorsun demek mi
Benzer yanlarımızın olduğu aşikar efendim
marifet değil de bunlar niyeyse başarıymış gibi son zamanlarda insanlar yanlızlıkla bencillikle övünüyor ilginç
İnsanın özüne dönüşü sakinliği seçmesi neden yadırganıyor ki dünya çirkin biryer biraz soyutlanmak bizden eksiltmez, katar 🙏🏻😇
Zorunluluk değil elbette yalnızlığa aşıksınız belli ki 😄🌼
Yalnızlığı sevmem ama gereksiz kalabalıklardan, muhabbeti boş insanlardan, kalbi yoran insan topluluğundan da uzak durmayı seçiyorum 🙏🏻🙂
Güzel tercih kalite ve sağlıklı bir hayat için şart 🌼🌼
🙏🏻😇🌸
Hayır bu bir zorunluluk değildir. İnsan her zaman ulaşılabilir olamıyor. Çünkü bazen yoğun oluyor stresli oluyor benim gibi o anlarda ulaşmak zor oluyor
İnsanlar görmezden gelinme oranlarına göre kendilerine değer biçiyorlar o kişinin gözünde patlıyorum ya yok böyle bi enayilik ahhshdbd
Bence tamamen duruma ve kişiye bağlı. Kimi için sınır koymak kendini korumak, kimi için de kaçmak olabiliyor. Önemli olan dengeyi bulmak bence.
Ben sevdiklerine karşı öyle olmak zorunda olduğunu düşünüyorum
Herkes için değil ama sevdiklerimiz için ulaşılabilir olmak, bence önemli.
Hayır bazen insanlar tek kalmak istiyor. Benimde o dönemlerim olabiliyor, gayet normal.
Maalesef o kişi de benim 😅
😅✌🏻
ojelerin güzelmiş 😅
Teşekkür ederim 😅
Rica cınım 😅
38 miğ
Yahu napıcan 🙂
Tahminlerimi ölçüyorum 😅
Benim mod ☺sizde gereksiz kalabalıkları boş muhabbetleri sevmiyorsunuz anlaşılan
En iyisi gitmek ve hiç geri dönmemek
Bu konuyu kim kimin için düşünmeli.
Hayır hiç bişey zorunluluk değil
Bence hiç değil kafa nereye ben oraya.
Ben ulaşılamaz bir ulaşılabilirliğim
Gereksiz kalabalık yorar insanı
o arkadaş benim)
🙂🌸
Zorunluluk
İhtiyaçtır
Asla değil ~°•
Günaydın.
Sanada günaydın
Tabikide hayir
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?