El şakası bu kadar mı kötü?

Eşime el şakası yapmıştım, aptal mısın diye bağırdı. Çok üzüldüm, hak etmedim. Sonra demedim dedi, sonra özür diledi.
Güncellemeler
1 ay
Bacağını ellemiştim not: hamileyim bide
El şakası bu kadar mı kötü?
Cevapla