Çalışmayan kızın zerre kadar değeri yok gözümde, erkeklerin başına bela oluyorlar
1 ay
Çalışmayan kızın zerre kadar değeri yok gözümde, erkeklerin başına bela oluyorlar
Bu laflarınla o kadar emekci kadınlara ve bir evlat yetiştiren kadınlara o kadar büyük haksızlık yapıyorsunki. Emin ol hayat adil değil. Çalışan kadın çalışmayan kadın ayrımı yapmakta kimsenin haddi değil. Tercihen çalışan kadınlarla görüşmen yeterli :) Eleştiri konusu bile olmamalı böyle şeyler.
çalışmak kadar çalışmamak da bir tercih, çalışmamak diyince kimse boş boş oturmuyo ev işleriyle uğraşmak yemek yapmak neden iş sayılmıyo anlamıyorum, iki insan anlaşıp evlendikten sonra erkek çıkıp da kadını yük olarak görecekse zaten evlenmesin, senin gözünde değerleri yoksa da sen de tercih etmez "daha değerli" bulduğun kişileri değerlendirirsin 🙌🙌
Çalışmayan kadın otomatik olarak “yük” değildir 🤷♀️ Bazı kadınlar ev içi emek veriyor çocuk bakıyor yaşlı bakıyor duygusal destek oluyor. Bu da ciddi bir emek ve değerdir 💐
Önemli olan beklentilerin açıkça konuşulması. Sen çalışkan bir eş istiyorsan bunu en baştan net söyle. Herkes kendi hayat görüşüne uygun insanla olsun ki kimse kimseye yük hissetmesin 💬❤️
Cevap
0Cevap
Evet biraz öyle oluyor
düşük maaş mı alıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?