Evlenip ev hanımı olmayı "hedefleyen" hanımefendiler, kendilerini nasıl bir hayatın beklediğinden haberdar mı?

Evlenip ev hanımı olmayı "hedefleyen" hanımefendiler, kendilerini nasıl bir hayatın beklediğinden haberdar mı?

Taaa doğduğundan beri kızlara empoze edilen bir sey bu ama ben bütün bunlara tepki olarak dünyaya gelmişim sanırım. Annemle zamanında çok mücadelesini vermişimdir bunun. Ev hanımı olmanın, eşinin eline bakmanın, ekonomik özgürlüğünün olmamasının nesi güzel olabilir? Çevremdekiler bile bana 'güzelsin, hoş kızsın, zengin birini bul da evlen, hayatın kurtulsun' diyorlar. Gerçekten bir kızın hayatı ancak bu şekilde mi kurtulabilir? Kendi ayakları üzerinde duramaz mi? Çok şükür kendi paramı kazanıyorum, kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum bir şekilde. Aynı zamanda okulumu da okuyorum. Kendimi geliştiriyorum. Geziyorum, tozuyorum gönlümce. Kimseye de hesap vermiyorum. Bence benim hayatım çevremde gördüğüm evli olan ev hanımlarına göre bin kat daha güzel.
Koca eline bakan, eşi istedikçe para veren, ekonomik özgürlüğün tadından bihaber hayatlara özeniyorlar. Yapmayın hanımlar.
Her şey kollarına dizdikleri altından ibaret sanıyorlar.
Ve beylerinin cüzdanından
Boş bir hayat. Ben insanları kınayan birisi değilimdir ama böyle bir hayatta aşırı boş ya
Cevap
2Cevap
düşünmüyorlardır
E babasının evinde prenses olan kocasının evinde kraliçe olmak ister... Ama genelde külkedisi oluyorlar
valla gayet de güzel yaşıyorlar biz mahvolduğumuzla kalıyoruz onlar prenses gibi
Para yemek falan işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?