Eşimle sürekli kavga ediyoruz, kargo meselesinde kim haklı sizce?

Arkadaşlar şimdi bir şey soracağım ama tarafsız söyleyin lütfen ben de mi bir gariplik var merak ediyorum. Biz eşimle çok aşırı derecede kavga ediyoruz. Bu seferki kavgamız şöyle oldu; ben yeni işe başladım, anaokulu öğretmeniyim, biliyorsunuz zor bir meslek. Eşim de kendi işini yapıyor, kendi şirketi var. Eve çıkarken çok hasta olduğum için, gribim, kargom vardı, kargoyu alamadım. Eşime yazdım dedim ki gelirken kargoyu alır mısın, "unutmazsam alırım" dedi. Bu yüzden kavga ettik. "Unutmazsam alırım" demesi normal mi sizce? Bu adam işi ile ilgili hiçbir şeyi unutmuyor ama neyse. Sonra kendisini aradım dedim ki o kargo ikimize ait gelen bir kargo, eve gelen bir kargo, bu ev senin de evin dedim. Beni azarlayamazsın, bana emir veremezsin gibi çıkıştı, sonrasında da kavga oldu zaten. Kim haklı?

Eşimle sürekli kavga ediyoruz, kargo meselesinde kim haklı sizce?
Cevapla