Neden kadınsı olamıyorum, diğer kızlar gibi feminen olamamak normal mi?

Ben neden diğer kızlar gibi normal olamıyorum, küçüklüğümden beri hep bunu sordum kendime. Kadınsı veya feminen değilim. Cilvesiz kadın mı olur diyorlar ama ben öyleyim. Kendimi yetersiz ve kusurlu hissediyorum, hiçbir zaman kız gibi olamıyorum bıktım bu durumdan. Sırf bu yüzden sevgilim olmadı, ölene kadar da olmayacak bu yüzden

Neden kadınsı olamıyorum, diğer kızlar gibi feminen olamamak normal mi?
Cevapla