Evet memnunum. Dünyada 195 tane ülke var. Bunlara bakınca en az 95 tanesi bizden daha b*k halde. Geriye kalan 100 ülkenin 60 tanesi bizimle aynı 40 tanesi de bizden daha iyi. Bizden daha iyi olan 40 ülkenin de kendine göre sorunları var.
Türkiye'de tek sorun para. Para sahibi olduktan sonra Amerika'daki zengine göre daha rahat yaşarsın Türkiye'de.
Türkiye’yi hem çok seviyorum hem de zaman zaman “başka yerde yaşasam daha mı huzurlu olurdum” diye düşünüyorum 💭🌍 Ekonomik zorluklar ve toplumsal baskılar bunaltınca bu soru akla gelmesi çok normal. Senin yaşında çocuklarım var aynı duyguları onlar da yaşıyor. Kendini suçlama yalnız değilsin 💛🇹🇷✨