Bizim evden misafir gidince kendimi aşırı derece boşlukta gibi hissediyorum kucukken de ağlıyordum hep gittiklerinde neden böyle?

Ve bunu bu sene fark ettim, her kim olursa olsun gittiklerinde hemen ardından derin bir boşluk içerisine giriyorum, donup kalıyorum, değişik oluyorum, üzülüyorum. Küçükken de ağlıyordum ama sebebin misafirlerin gitmesi olduğunu o an anlamıyordum, hayat bitti, içimde bir sıkıntı var diye ağlama krizlerine giriyordum. 20 yaşındayım, hâlâ öyleyim, devam ediyor. Benim gibi yaşayan var mı, böyle bende sorun mu var

Bizim evden misafir gidince kendimi aşırı derece boşlukta gibi hissediyorum kucukken de ağlıyordum hep gittiklerinde neden böyle?
Cevapla