Ev sahibi olduğumu sevgilime söylemem iyi mi oldu, ilişkiyi etkiler mi?

Arkadaşlar, annemle babam ayrı, babamla yaşıyoruz. Babam şu anda oturduğumuz evi benim üzerime yapmıştı ve yarın bir gün ona bir şey olursa sakın bu evi satma diye de tembihlemişti. Hatta şu an bir yıllık bir erkek arkadaşım var, gerekirse evlilik sözleşmesi yaparsınız diye bile demişti. Bugün de vergi muhabbeti oldu, ben de evin benim üstüme olduğunu söyledim ve babamın evi sattırmama isteğini de söylemiş oldum. Sizce iyi mi oldu kötü mü oldu? O da kendi evinin babasının üstüne olduğunu bana söyledi.
Ev sahibi olduğumu sevgilime söylemem iyi mi oldu, ilişkiyi etkiler mi?
Cevapla