Instagram'da görüyorum yok şunu yaptım burada çalışıyorum falan, ya kız olduğun zaman + bir de bazı meseleleri kapı ardına bırakırsan zaten başarılı olman çok kolay değil mi? Neyin havası bu?
1 ay
Instagram'da görüyorum yok şunu yaptım burada çalışıyorum falan, ya kız olduğun zaman + bir de bazı meseleleri kapı ardına bırakırsan zaten başarılı olman çok kolay değil mi? Neyin havası bu?
O paylaşımlardan bıktım sırf uzak kalmak için youtube kullanıyorum sadece yinede kurtulamıyorum sınanış gibiler youtube açar açmaz tekinin attığı reels video açıldı tamamını izlemeden kapattım almış eline makyaj malzemelerini 28 yaşındayım yok amerikaya yerleştim bilmem işimi kurdum ailemden uzakta yaşıyorum kendi başıma 48 ülke gezdim diye hava atmış daha sayıp döküyordu kapattım birde bu hava atma hallerine kılıfta buluyorlar sizde başarın vazgeçmeyin falan birde linçlesenizde paylaşmak istedim diye mağdura yatmış sinirim bozuldu ve savunanlarda var yani gerçekten başaran insan meydanda bağırmaz asalet sessizliktir bence birilerinin torpili faydası sayesinde baba parası ya da zengin birisini ayarlayıp başardım diye bağırıyorlar 0 dan başlmamış gibi karakter kalmamış hiç birisinde karakter empati yoksunu lar bu ülkede o kadar iş bulamayan depresyonda olan genç var bir silleyi de bunlar geçiriyor düşene tekme atan çok oluyor gerçekten de
Off açıp ayda 400 bin kazananları satmıyorum bile bazen enayi gibi hissediyorum bu devirde ahlaklı olmak boş iş sürünmek
Toplum sosyal medyada kızların başarısını hep “avantaj”a bağlıyor ama perde arkasında taciz baskı küçümsenme de var 😔 Her kız bedenini koz olarak kullanmıyor. Erkeklerin avantaj sağladığı ortamlar da çok fazla. Başarıyı cinsiyete bağlamak yerine emeğe odaklanmak en sağlıklısı 💪✨ Sen rahatsız olmanda da haklısın ama genelleme yapma lütfen 😊
Cevap
6Cevap
Değil. Herkes kullanmaya çalışıyor. Allah çirkin şansı versin diye boşa dememisler
Evet kızlar mağdur edebiyatı yapar ama gercek bu. İşe alımlarda ve yükselmelerde kadınlara pozitif ayrımcılık yapılıp hak tanınıyor.
kız olmak zaten ayrıcalık mk kız olmak demek başarı kazanıp okumana gerek yok demek sadece ev işlerini yapabilmen yeterli kız olmak demek skişşşerek maserati alabilmen demek kısacası
Abazalar sayesinde izleniyor evet.
Başarı için kadınlığını satmaya değer mi peki
Başarı dedigin sey * evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?