Ergenlikteki kardeşimden nefret ediyorum, bu toksik kardeş ilişkisiyle nasıl başa çıkılır?

Erkek kardeşim var, 14 yaşında, o kadar sert biri ki anlatamam, insanca konuşuyorum, canım kardeşim falan diyorum, tatlı yaptım ye diyorum, ben yemeyeceğim diyor, bağırıyor, tersliyor, bir şey soruyorum, bağırıyor bana bir şey sorma diye, millete karşı iyi, sonra arsız gibi kendisi benle konuşuyor, telefon bağımlısı oldu, çıktı 1 gün işe gitti diye kendini kral sanıyor, beni küçümsüyor, paramı aldım mı neler alacağım diyor, kendini büyük görüyor, bıktım artık, babam da hep onu şımartıyor, bana karşı baskı, öfke, annem iyi Allah'tan, bıktım artık gerçekten, yapma dediğin şeyi yapar
Ergenlikteki kardeşimden nefret ediyorum, bu toksik kardeş ilişkisiyle nasıl başa çıkılır?
Cevapla