Dün ona çok sinirlendim, eve almadım, gider annesinin evine veya arabasına sandım, kapı önünde uyumuş. Kötü hissediyorum napıcam?
1 ay
Dün ona çok sinirlendim, eve almadım, gider annesinin evine veya arabasına sandım, kapı önünde uyumuş. Kötü hissediyorum napıcam?
Cevap
10Cevap
Sonra da erkekler niye Evlenmiyor diye Yaygara yapıyorlar😂
Ben yapmıyom yaygara
Kocanı neden kapıda koydun
Ona evdeki seslerden çok korktuğumu yakında deprem olacapını yeni eve geçmemiz gerektiğini söyledim bana Ankara'da deprem olmayacağını söyledi ona ya yine 2023teki gibi tekrar olursa dedim bana deprem yok hamilesin iyi değilsin tetiklendi aklın dedi ama cidden deprem olacak ben 2023 depremini yaşadım deprem çok yakın hissediyorum sinirlrndim o an beni hafife aldı
Soracağım o kadar soru var ki her soruya saçma cevap vereceksin diye sormak istemiyorum😂
Saçma değil gayet mantıklı depremi ciddiye almıyor
Depremi ciddiye almak farklı bir şey ev değiştirme farklı bir şey diyelim ki değiştirdin Sonuçta değiştirdiğin evin dayanıklılık durumunu biliyor musun Belki de müteahhit demirden çaldı😂 Belki de oturduğunuz ev Depreme dayanıklı
Oturduğumuz ev iyi değil apar topar evlendik birikimimiz falan da yoktu ucuz bir ev aldık sadece 1+1 sadece
Tamam çok güzel bak konu konuyu açıyor işte birikiminiz falan yoktu diyorsun 1+1 eve geçmişsiniz şu an sen hamilesin çalışma durumun yok eşinin çalıştığını farz ederek birikiminiz de var mı Yani bir eve geçecek bütçe hazır mı yani
Ben çalışmak istiyorum ama o hamileliğin riskte diye çalışmama izin vermiyor oysa benim annem beni doğurduğunda tarlada çalışıyordu doğdum da çalışmakta hiçbir sıkıntı yok ki
Sonuçta sen gebesin ve bir annesin senin için sadece çocuk önemli olmalı Bırak şimdi anayı atayı onların zamanını O yılda değiliz sene 2026'dayız senin istediğin bir Eve geçecek maddi durumunuz var mı yok mu bugün en az Ankara gibi bir yerden de bahsediyorsak senin istediğin şekildeki bir ev 4 milyon falan vardır
Eve al üstünü ört masaj yap duş aldır
Birlikte uyuyun
boş ver iyi yaptın hak etti
Nasıl kocaymış o? Erkek değil kekmiş.
Cinsellik yaşa mutlu et
Bosardim direkt
Çocuk var mı
Hiç etik değil
Aklı varsa seni bosar
Sen uyanınca gelmiştir blöf atmış 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinin kapıda kalması hem onu hem seni duygusal olarak yormuş belli 😔 İçinin sızlaması çok doğal. Önce onunla sakin bir şekilde konuşup üzüldüğünü söyle. Gerekirse özür dile ama aynı zamanda seni ne kadar kırdığını da anlat 💔 İkinizin de sınırlarını koruyan daha sağlıklı bir çözüm yolu bulun. Sarılmak ikinize de iyi gelir 💞