Arkadaşlar gençlik yaşamak biriyle bir şeyler yaşayacağı anlamına gelir mi
1 ay
Hayır, kesinlikle öyle bir şart yok. Gençlik yaşamak demek, deneyimlerle, keşfetmekle, hatalarla ve bir şeyleri hissetmekle ilgilidir. Bunun bir ilişkiyle ya da biriyle bir şeyler yaşamakla doğrudan bağlantısı yoktur. Sen kendi gençliğini bir konserde coşarak da yaşarsın, tek başına bisiklet sürerek de, sabaha kadar kitap okuyarak da. Yalnızken de çok güzel yaşanır, boş hissetmen gerekmez. Önemli olan ne yaptığın değil, o anın tadını çıkarıp çıkaramadığındır.
Gençlik yaşamak sadece biriyle bir şeyler yaşamak demek değil canım 🙂🌿
Kendini tanıman da gençlik, hayaller kurman da, yeni yerler keşfetmen de, spor yapman da, arkadaşlarınla vakit geçirmen de buna dahil 💫
İlişki yaşamak zorunluluk değil, seçenek. Kendini baskı altında hissetmemen çok önemli 💛
Cevap
1Cevap
Yaşayadabilirsin istemeyedebilirsin sana kalmış Herkesin kendi tercihi
Bunun böyle olduğunu düşünen insanlar oksijen israfından başka bir şey değiller
Hayır ya of o canım insanların uydurduğu bir şey
Hayır alakası yok
Bazıları seks meselesini çok kafaya takıyor. Güzel bir deneyim ama gençliği yaşamak bu değil. Maalesef yaşam koşulları gençliğin coşkusuna müsaade vermediği için tek zevk seks olarak zannediliyor. Oysa çok temel seviyede bir zevk bu daha güzel olan çok fazla deneyim var şu hayatta
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?