Arkadaşlar, aşleden biriyle özel hayatınızı konuşur musunuz veya onlar size anlatır mı
1 ay
Cevap
2Cevap
Ay hayır asla kimseyle konuşulmamalı arkadaş dahi saçmalamayın be
Boş yapmayın 🤮🤮🤮 rezillik!
Ailemden kimseyle hiçbir şeyimi konuşmam anca en yakın arkadaşıma
Ben sevmiyorum ya siz konuşabilirsiniz bence de bize karşı bir önyargı va çr sadece
Genel olarak kızlara ya, erkeklerin sevgilisi olunca ooo falan oluyorlar kızlara gelince kimse olmasın. Sürekli soru soruyorlar falan sevmiyorum o yüzden hiçbir şey anlatmam kuzenlerime dahi
Aileden kaynaklı ya şanslısınız o zmn. Birtakım olaylar olmuştu lisede de o yüzden kimseye anlatmam. Erkek kuzenim mesajlarımı falan yakalamıştı herkese açık etti olmayan şeyler söylemişti falan travma sebebi jsksld. Birisiyle ciddi düşünürsem bir gün o zmn söylerim en iyi ihtimalle
Neyi merak ettim
Ettin
Önemli bir şey değil ya ergen ergen şeyler işte lisedeykendi
Aramayı gördü ya ordan telefona baktı sağlıklı değiller o sırada aynı anda 2-3 kişi yürütüyordu o ve öncesi sonrası kaç kız geçti bilmiyorum
Ama nasıl sinir oldum ah ettim hâlâ geçmez kinim
Kin tutmak iyi değildir
Yok ya unutmamak için iyidir saf canım yerine koyuyorlar yoksa
Sa*lak olucaktı
Site kötü kelimeyi değiştiriyor farkındayım
Ebet unutuyorum ben
Saf yerine koyiyolarsa hak ediyolar kini 😃
Herkese hakettiği gibi davranmak gerek
Haklısın bu doğru yaklaşım şekli tebrikler
Benim doğrum böyle ya
En güzeli diyelim o halde gizli olmak güven mi veriyor 😃
Ne kadar ozel
Hayır! 🤸♂️
Teyzemle konuşurum ben
Herşeyi
Uygun olmaya bilir ama konuştuk yani
Olabilir
Kanka basit bir örnek vereyim teyzemle aynı evde kalırken eve kız atıyordum
Konuşmam genelde
Ağzımdan kaçırıyorum bazen dnxjejd
Anlatıyorum işte bunu yaptık şuraya gittik falan diye jdkdjc
Yok bir anneme anlatırım onun dışında ketum biriyimdir
Konuyu değiştiriyorum dnxjdjdkd
Hayır
Niyetini Allah bilir ben bilemem
Gece gece ne için konuşmak istiyorsun Allah bilir ki ayrıca benden küçüklerle de konuşmuyorum kusura bakma
Çok konuşmam çok zor
Uygun değil tabi sizinki istisna valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşleden birinin sana özel hayatını anlatması da senin ona anlatman da sınır meselesi aslında 😌 Eğer aranda güven varsa ve ikiniz de rahatsız olmuyorsanız sorun değil 💬 Ama içinden “bunu duymak hoşuma gitmedi” ya da “bunu anlatmasam daha iyiydi” diyorsan orada dur demen çok sağlıklı olur 🚦🧠💕