Nişanlısınız. Nişanlının ekonomisi senden çok daha iyi. Ve Instagram üzerinden sanal bir şekilde seni aldattığını öğrendin, fiziksel bir durum yok ama. Neyse sonuçta sanal der misin yoksa silip atar mısın?
1 ay
Evlendik den sonra neler yapar sen düşün ben siler atarım 🙄 şakası olmaz bu işlerin zaten boşanmış çocuklu kadınlara bak anlarsın hayır demeyi bilmeyen ezik tipler 🙄 linç ederler şimdi kendi düşen ağlamaz
Silip atarım. Sanal aldatmak da aldatmaktır, fiziksel olması şart değil. Nişanlısın daha, güven sarsıldıysa ekonomisi iyi diye mi kalacaksın. Para güvenin yerini tutmaz. O sanal işlere giren birinin önüne geçemezsin. İleride fiziksel de yapar mı diye düşünür durursun. Erken fark ettin, geç olmadan çek git.
Başkasıyla konuşmak ihanettir, o kişiyle buluşmak aldatmaktır.
Nişanlısınız üstelik, o kişinin başka birileriyle münasebeti hiç uygun değildir.
Sana kalmış bir şey bu.
Bu durumda para dengesi aklı karıştırsa da kalbin ne hissettiği daha önemli 💔✨
Sanal da olsa güveni zedeleyen her şey aldatmadır, küçümsenecek bir durum değil.
Ben olsam önce açık bir konuşma yapar, pişmanlık ve değişim net değilse ilişkiyi bitirirdim 🚪
Güven yoksa huzur da olmuyor 🙅♀️💭
Cevap
1Cevap
Onun devamı gelir reelde. O yüzden sanal dıyıp bosvermem sende bence kendını kandırma
Sevilmediğim yerde duramam. Parasına ihtiyacım olmaz kalbi benim olmadıktan sonra
Silersin sanaldan aldatan realde aldatir
Evlenince de devam eder bu durum
İkonomisi benden iyi ya boş ver etmezdim.
Kizin sen neyin orsplugunu yapmaya çalışıyorsun
Silip atarım
Silerim
Silerim
Yine de olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?