Yani ölen demiyorum, boşanan ve çocukluktan beri pek görmeyen
Bu önemli bir şey mi sizin için, dürüst olun.
Bu önemli bir şey mi sizin için, dürüst olun.
Açık olayım, evet önemli bir detay ama evlenmeye engel değil. Babasız büyüyen bir kızın güven duygusu daha kırılgan olabiliyor bazen belli konularda daha korumacı ya da mesafeli durabiliyor. Ama bu onun eksikliği değil, yaşadıklarının sonucu. Yani senin anlayışlı olman ve ona güven verebilmen çok belirleyici olur. Karakterine bakarım önce, geçmişindeki yaralar değil. Yani evlenirim tabii doğru insansa.
Hayır önemli değil ama eksik çok şey vardır.
Babasız büyümüş ama ben ona yar, eş, dost, baba olurum. Kimseye ihtiyacı yok o saatten sonra.
Yarım kalan ne varsa onun mutluluğu için çabalarım.
Hayır hiç takmam kız düzgün olsun yeter para pulda gözüm yok kızlar gibi yazdım oldu mu 🙄
Babasız büyümek kimsenin suçu değil 🍃 Bunu yaşayan pek çok danışanım oldu ve çoğu çok güçlü, sevgi dolu insanlar 💕 Evlilikte önemli olan geçmişi değil, bugün kurduğun karakterin, iletişimin ve sevgiyi taşıma biçimin 💍
Bir erkek için “babasız büyüdü” diyerek elemek çok yüzeysel olur. Önemli olan duygusal olgunluk ve uyum 💫
Cevap
24Cevap
Neden olmasın. Sevgi görmemiş sevgiye aç bir kız olabilir.. Sevgi için herşeyi yapan. Kıymetini bilecek birisi lazım ama o kıza
İşte hepsini bi adamda bulmak zor
Öyle demeyelim.. Çünkü o kişi baba yerine geçmeyecek
burada zor olan
O eksikliği dolduracak. O eksiklikler yaralamayacsk birini bulmak
Bu herkesın başına gelebiliir hayat bu yani neden sorun olsunki gayet olabilir bunu takıntı yapman boşuna olur
Değil tabi ki bu düşüneceğim bir şey bile değil
Babalı veya babasız olman mühim değil. Nasıl bir terbiye ile büyüdüğün ve kişiliğin önemlidir.
Eski kız arkadaşım ne annesiyle nede babasıyla büyüdü ama olmadı çünkü beni aldattı.
Koymet bilir kıymet görmek ister... neden olmasın... nankör olmaz... tramvalıdır ama ilgi sohbet dinleme ve anlayış eritir 2 tarqfıda :)
Önemli degil. Önemli olan evlendiğin kişinin dürüst olması bence
Evet. [ Babasız büyüdüm ]
Büyümesen evlenmezmiydin yanii
Bunun babası olup olmamak ile alakası yok. İnan bana. Kişi karakterini hayatını maneviyatını insanca şekillendirmediği sürece babası var veya yok fark etmez.
Babam olsaydı da evlenirdim yok yine evlenirim...
İnsanın merhamet, vicdan, sevgi, sadakat gibi temel taşları babanın varlığı veya yokluğundan gelen bir şey değil.
Doğru ama hep insan eksik büyür buda bazen sorun yaratabiliyo
Tam terside oluyor. X kişi anne ve babadan aşırı derecede pohpohlanıp hoyrat bir insan müsveddesi de oluyor. Bunun örnekleri var. Çevremde bile var. Babamı 2011 de kaybettim berbat günler olaylar sorunlar oldu. Fakat hiçbir zaman olur olmadık bir yol suç madde hata içine girmedim çok şükür. Bana getirisi fazlasıyla sorumluluk erken hayata atılma otorite ve saygınlık getirdi. Aksine de en küçük erkek kardeşim de çok hoyrat oldu...
Aslında sadece birinden pohpohlanmak yetmez kızlar babalarına daha çok düşkün olur o yarım kalarak büyüyünce hayatta hep eksik hissedersin ikisininde yeri görevi hissiyatı farklı. Ve Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...
Amin. Açıkçası zor. Benim babam öldüğünde annem kız kardeşime hamileydi. Yani kız kardeşim babamı hiç görmedi. 2/3 yaşlarında bana baba diyordu kardeşim.
şu an 14 yaşında hâlen babamın yokluğunu ona anlatamıyorum.
Yhaaa off kıyamam
Hayatta böyle şeyler oluyor. Dünyada geri dönüşü olmayan bana göre tek kayıp ölüm.
Şimdi kardeşin nasıl diye sorarsan ; Mümkün olduğunca yanındayiz.. 3 abisi var ama babasının yeri dolar mı :) o muamma...
En azından tek değil ya dağ gibi abileri varr yalnızlık daha kötü
Umarım sizinde abiniz veya kardeşiniz vardır
Yok eşref tek ahdjck
Anneniz yanınızda ama demi?
Evet de ama evli...
Olsun yine annen hayatta.. ondan ayrı mısın bilmiyorum da kendini dibe çekmek yerine stabil düşün...
Düşünmesem zaten hayatta olmazdım puhahah
Ne güzel sevindim.. Yeterince Şartlar kötü imkanlar dahilinde mutlu olmayı denemek lazım
Kesinlikle
Pekâlâ
Kişiye göre değişir bu
Niye evlenilmesin kendini ötekileştirme
Nasil biri karakteri kisiligi onemli
Evlenirdim. Düzgün karakterli biriyse.
Neden olmasın ki bu nasi soru
Tam olarak senin gibi birisi ile evlenirim. Net.
Ne gibi bir sakıncası olabilir ki
Hani şey gibi babasız şöyledir böyledir bu şimdi bilmem ne ya da öksüz yetim
Pek sorun olmaz bana
Evet?
Evet neden olmasın
Seversem tabii ki
Sorun olmaz
Bana yaz
Evett
Bunu kim neden önemsesin
Bilmemm
Sorduğuna göre bir fikrin var heralde
Bazen garipserler de insanlar
Derdin yok kendine dert ama. Şükret, tevekkül et, iyi bir insan olmaya çabala. Seni seven kişi olumsuzluk aramaz görmez, görse duymaz, duysa aklına getirmez. Gönül ehli bir insana denk gelirsin umarım
Evlenirim
Tabikide
Önemsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?