Değerli olan ne varsa ucu oldu, insan gibi bu dünyayı sevemedim
1 ay
Değerli olan ne varsa ucu oldu, insan gibi bu dünyayı sevemedim
Her şeyin ucuzlamasıyla insanın değerinin düşmesi aynı şey değil aslında. Değer, dış şartlardan çok insanların birbirine nasıl davrandığıyla ilgili. Bazen hızlı yaşam, yüzeysellik ve alışkanlıklar insanı daha az önemser hale getirebiliyor. Ama gerçek değer yine de kaybolmuyorsadece görünmezleşiyor.
Herşeyi özetledin çok güzel anlattın
Olması gerekeni anlattım teşekkür ederimm.
Rica ederim etrafa ve insanlara bakınca midem bulanıyor
İnsanın değeri aslında düşmedi 🧡 sadece insanlar birbirini daha çok tüketir oldu. Hızlı ilişki, hızlı tüketim, hızlı vazgeçme kültürü içindesin. Bu da sana “değersizim” duygusu veriyor 😔
Sen önce kendine değer verdikçe çevrende de seçici olmayı öğrendikçe gerçek anlamda kıymet gördüğün insanlar hayatına girecek 🌿✨
Cevap
2Cevap
İnsanların kndıne verdıgı deger Ölçü kalmadı ne bunun terazısı nede bunun gercek karsılıgını alabılecegı bır dunya kaldı alma verme dengesı bozuldu
Altın çamurda gene altındır.
Dimi
Ucuzlayan şey ne mesela?
İnsanlar ve değerler
🙏
Ne ucuzladı mesela
her şey
Örnek ver
İnsanlar be kral
İnsanlar taaa ne zamandan beri ucuzdu sen yeni fark etmişsin sadece
Sadece çok midem bulandı
Yeni tanımaya başlamışsın bu senin için başlangıç zamanla neler görcen kimleri tanıcan
Kimse tanımak istemiyorum daha
Bunu umarım başarabilirsin
Sessizlik iyi dayı
Çok iyidir ama hayatına girmeye çalışanlara aldanırsan çekilmez hayatın kabuslu gecelere merhaba dersin
Yok dayı boşverdim herleyi
Senin yaşlardaydım boş vermişliği sonra ne mi oldu hayatıma girmek isteyenlere aldandım ve şimdi selam dahi vermiyorum
boş ver dayı kimse takma
İnsanlardan ego ve kapris vr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?