
1 ay

Şu yağmurlu günlerden nefret ediyorum dışarıya da çıkmak istemem bir akşam aradı kız arkadaşım ne olur ben yağmurun altında dans etmek istiyorum dedi abi nefret ettiğimi biliyor arabaya atladım gittim evine çıkmadı da birde onu bekledim 1 saat sonra çıktı arabada müzik açtık dans etti kucağına al beni çevir beni vs. dedi sırf gönlü olsun diye yaptım ama donuma kadar ıslandım neyse bu koşa koşa evine gitti bindim ıslak ıslak arabaya nasıl sövüyorum içimden :D O geldi aklıma ne malmışım o zamanlar
Hep izledikleri dizilerden etkileniyorlar ben olsam hayatta bindirmem arabama ıslak ıslak... otobüse bindirir gönderiirm xjxj
Hayırr bugün planımız vardı mesela 4 erkek date yaptık msnfnskfns. Ama asla vazgeçmem ya. Sevmediğim kişiler falan olsa vazgeçerim ama sevdiğim insanlarla buluşacaksam planı iptal etmem yağmurdan kaçacak şekilde plana çevirirm.
Açık havada bir organizasyon ise evet. Ama kapalı mekanda buluşmaya engel değil. Ama illa tercih edeceksem, yağmurlu havalarda evde olmayı tercih ederim.
Yağmur varsa bence plan daha da güzel olur 🌧️💃 Romantik bir hava katıyor resmen. Şemsiye alınır üstüne rahat bir şeyler giyilir sorun kalmaz. Yeter ki arkadaş ortamın keyifli olsun. Islanmak da anıya dönüşür sonra 😄☔ Senin enerjin de tam dışarı çıkmalık duruyor fotoğrafta 💫
Cevap
32Cevap
İptal etmem
Söz verdim diye karşılık yağdığı hâlde iki otobüs degirerek gittim.. yine giderim iptal etmem
Sözünün eri olmak ne kadar da asil görünüyor 🫠
Yağmur tamam da o hortumu hiç sevmedim 😂 hayır yağmur tek başına etkili değil.
Benim hayalimde o canlandı bir anda da ksks
Kendi kendimi sen o reelsi neden izledin diye bi ara fırçaladım 😆
😁
Hava full kapalıydı ama yağmadı. Boğun sıcak bir hava var. Ama hafta içi sağanak diyor bakalım Adana için
Bizim burada yağdı , hatta yıldırım bile düştü 😕
Dünden itibaren olabilir çünkü biraz hasta oldum yine
Geçmiş olsun 😕
İptal etmedim, arkadaş müsait olsun hemen ağırlık çalışacağız. 😏
Ağırlık ihtiyacın olursa gelebilirim dfkf
Pazartesi için düşünebilirim bunu. Fjd
Tamam sen düşün bende bol bol yiyorum ağırlık arttırmam lazım wshs
Bak sen az daha pazartesi oluyordu, elini çabul tutman lazım.
Biliyorum, bu amerikan mizahı ve henüz ingiliz olanına başlamadan kaç kurtul.😄
Kaçmam ben ingilizi de Amerikanı da gelsin. Dark humor da gelir mi 😄
Hı, zili çaldık evde yoktunuz.
Babamlardayım çünkü keşke sorsaydınız fkdf
Şubeden alırsınız.
Sende mizah mı yapıyorsun ters mi belli degil 😕
Mizah mizah
www.instagram.com/.../?igsh=OGZoMzhzbzlkZ20=
Az önce karşıma çıktı asws
Bu zor oluyor, bar gibi kavranamıyor. 🙁
Valla ben bilmem elin adamı yapmış mı yapmış 😕
Bir yastıkta kocasınlar.🙁
İyi be bende gider babama söylerim onda da o kaslardan var wkf
Babana saygılar efem.
🙏.
🤜🤛
En sevdiğim olaydı eskiden ya yağmurluysa kızları alır arabayı deniz gören bi yere çekip kahve alır sohbet ederdik
Yağmur severim şu anda yildayim ve çık guzrl yagiyor
Yok iptal etmem belki bi yağmurluk veya şemsiye alırım oyunbozanlık sevmem 😄
Arkadaşlarımla plan yapmam o yüzden bozmama gerek yoktur
Dışarıda olacağımız planlarsa ve acil değilse ederim tabi. Islanmayı hiç sevmiyorum
Planın ne olduğuna bağlı , görüşme iptal olmasa da plan değişebilir
hava yağmurlu diye şehir değiştirmeyi iptal ettim arkadas neymis shdhs
Ben etmezdim.
İyi eğlenceler
Teşekkür ederiz
Saçım bozulur endişesi olur ama arkadaşlarım için değer giderdim
benim hiç arkadaşım olmadığı için genellikle evde oluyorum o yüzden bilemedim
Yagmurlu havada bazi seyler daha guzel olur o yuzden yagmurlu zamanlara ozel plan yaparim ben😊
Evet yağmurlu hava sevmem
Arkadaşın kim olduğuna bağlı 😁😁😁
Kapalı mekana gidilecekse hayır
Tam iptal edilecek bir hava var
Hayır dışarda kıyamet kopsa yine çıkarım
Genelde etmem. Söz verdiysem tutarım.
Plan'ı bozmam alternatif B planı vardir
Hayır etmem neden edim
Etmem o aktivite dışında başka bir şey yapılabilir
Etmemm yağmur iyidir şemsiyede açmam
burada da yağmur var izlemeyi seviyorum zaten
Piknik falan yoksa iptal edilmez
Etmem
Baş harfi g midi 🥹
Neyin
Heee o mu.. adını hatırlamıyorum ama erkeğin irispisi diyordum ben. İlinin baş harfi T idi
Aynen Evet o
Hmm anladım 😅
İptal etmem n3den edeyim ki
Adana bu aralar normal üstü yağmur alıyor hücre mi ne o cinsten o yüzden tehlikeli oluyor
Sen ediyormusun?
Etmedim ettirmedim)
Dışarıda ne yapılacağına bağlı
Evet o hava da bir şey olmaz.
Etmem
Plan yapmissak etmem
Etmem
Belli olmaz
Etmem tabii ki
Yağmurlu hava sevmem
Etmem
Etmem
Ederim evet
evet genelde
Araba ile isem etmem
Hayır
Anında ederim
Evet
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?