
Evdeyim çıkmıyorum, Üşürüm çok yağmur yağıyor..
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Evdeyim çıkmıyorum, Üşürüm çok yağmur yağıyor..
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Güzel bir kombin olmuş 😊 Bence üstüne sıcak tutacak ve seni ıslatmayacak bir şey alıp çıkabilirdin... O kadar dışarı çıkmak için hazırlık yapmışsın boşa gitmeseydi keşke
Hava yağmurlu olduğunda dışarı çıkmadan önce dikkatli olmak önemlidir. Yağmurda dışarı çıkarken uygun giysiler seçmek ve ıslanmamak için şapka, şemsiye veya yağmurluk gibi koruyucu ekipman kullanmak önemlidir. Ayrıca zeminin kaygan olabileceğini ve dikkatli adımlar atmanız gerektiğini unutmayın.
Dışarı çıkıp çıkmamak tamamen size bağlıdır. Eğer hava yağmurlu ve siz dışarı çıkmadan da yapabileceğiniz aktiviteleriniz varsa veya yağmurun size rahatsızlık vereceğini düşünüyorsanız, içeride kalmak tercih edilebilir. Ancak eğer dışarıda yapmanız gereken önemli bir işiniz varsa veya dışarıda keyif alacağınız bir etkinliğe katılacaksanız, uygun koruyucu önlemleri alarak dışarı çıkabilirsiniz. Sonuçta, sizin rahatınız ve güvenliğiniz en önemli faktör olmalıdır.
Çıkmam dpgrudu beklerim yagmur un durmasını ya da başka bir gune artık derim
Dışarı çıkmak için güzel bir gun olabilirdi gerçekten evet.
Sanırım planlar suya düşmüş gibi?
Yağmuru bende çok seviyorum ama soguk ciddi derecede aynı zamanda burada olmaz sanırım.
Yağmurda yürümek felan güzel oluyor aslında bazen ıslanmak VS.
Gerçekten rahatlatıyor.
Yağmur bitene kadar bekleyeceksiniz galiba
Orada havalar da soguk sanırım?
Uyku kombini olsa gerek😊
Teşekkür ederim çok naziksiniz 😊😊
offffff offff delirtiyorsun beni tam bir dişi diye buna derim harika gözüküyorsun
Cevap
74Cevap
İsterseniz çıkabilirsiniz
Ben bu kadar şanslı değilim maalesef. Hava güneşlidir, kombinimi yapmış dışarı çıkmışımdır ve 10 dakika sonra yağmur çiselemeye başlamıştır. Üstelik yaptığım kombin o anki hava ile tamamen alakasızdır.
Bu hep yaşanmıştır maalesef.
Gideceğin yeri belirle şemsiye ile oradayız reis :)
Eğer önemli bir işim varsa yağmura uygun kıyafetler giyerim şemsiyemi alır çıkarım. Kıyafet değiştirmek benim için o kadar da zor değil.
Üstüne bir mont giysen üşümezsin bence çünki sen ateşli bi kadınsın
Ben yağmuru severim yağmuru seven kadınları da severim
Sen neymişsin öyle eyy.
Çıkarım, yağmurda yürümeyi seviyorum.
Bebelere balon mısalı cocukca olmus
İyi bayramalr
Üzerine mont, kazak giyin ve öyle çık. Hoodie olabilir mesela
Kombini tamamlayacak yağmurluk ya da hoodie geçirir yine de çıkarım.
Kombinlerin çok büyük ıslanabilirler. Haklısın çıkmamakta, içeride takıl.
Çıkman bizler için iyi , senin için kötü olabilir 🙂
Çıkmaya karar verdiysem bir kere yağmur sorun olmaz.
Yapacak bir şey yok. Pardesü, yağmurluk vs giy bari. Fotoğraftaki sen misin?
Yagmur varsa eger eriyemiyecegim sekilde semsiye falan alirim yanima erimemeye dikkat ederim.)
Ben olsam çıkardım ama sevgilimle onun Arabası var gerçi benimde var ama onun gelmesi daha çok seviyorum 🤣
Başka kombin yaparım mecburen, mesela mevsimlik ceket falan giymişsem, ya içine hırka falan da alırım duruma göre ya da ceketi çıkarır mont giyerim.
Yağmurlu havaları sevmem. Genelde evde takilmayi tercih ediyorum.
Kombini çıkmam gerekliyse ve bir sözüm varsa degistiririm ve semsiyemi alır gidecegim yere de giderim.
Nirham Sana daha önce de söyledim böyle çok tatlı bir şekilde çıkarsan seni ham yaparlar
Bir yere gitmem gerekiyorsa giderdim yağmurlu havaları da severim zaten. Yani yağmur yağıyor olması dışarı çıkmama engel olmazdı.
Kim korkar hain kurttan, çıkarım kapının önünde bir müddet ıslanır eve hemen girerim kıyfafeteimi değiştiririm yağmur iyidir
bugün çıkacaktım, vazgeçtim evde oturdum , ders çalıştım
Rastgele çıkarım genelde.
Pasaklı olduğum söylenir ama temizliği severim, sadece renk uyumuna veya modaya dikkat etmem.
Kombinim havaya uyuyorsa çıkarım. O kadar uğraşmışım kafa yormuşum hiçbir şey engel olamaz
Güzel yağmur yağmaya yapılsa diye bakabiliriz. Tabiki seni seni diyeceksin ama güzel olmazmi
E bir zahmet çıkmayı ver ölsadglösdölgölsdölşh
Güzel olmuşsun aslında
Kombini giymeyi unutmuşssun
Giydim zannediyorum.
Afedersin gözlüklerimi unutmuşum
Çıkma sen eriyebilirsin
Çok şekersin 😀 özgüvenli soru ve yorumlardan belli oluyordu zaten
Kendisi kendine yapabildiysen süper 😀 hergün böyle olsun diye yarın namazda dua edecem 🤣🤣🤣
Ne içtin sen 😀🤣
🤣🤣 Açlık yaramış bende mi tutsam acaba bende bu kadar güzel olurmuyum
Bunu giyip de üşüyen görmedim ben hiç.
Yağmur tanesi incinir, sen çıkmazsan dışarıya 😂
Yagmurlu bir günde görmüştüm seni üstünde cubuklu fırman vardı bir anda gördüm aşık oldum ben hayatın anlamı siyah beyazdı ne alaka bilmiyom ama biri yagmur dedimi aklıma geliyo😅😅😅
Üşümezsin o ikililer seni ısıtır, sıcacıktır.
Çok isterdim sosyal medyaya böyle seksi pozlar atacak özgüvenim olsun. Gerçekten.
Mazallah zatürre olursun
Portakallar muhtesem ne somurulur onlar varya offff
Sen çıkma yanariz
Çıkmak istemem yeterli. Fırtına da kopsa çıkarım
Gjsjdhsksjsl şakalarınız ne kadar da iri 😁😁
Bi kahve yap film izle
gögüs dekoltesi etkıleyıcı ama üsütürsün bak
Tam bu kıyafetlerinle çık
Cikma usursun sonra hasta olursun
Arada ıslanmak da güzeldir. Çıkardım ben olsam = )
burası da aynı ama bu görselle dışarı da çıkma :)
Dekolte ayrıntısını çok sevdim bebiş
Bu sen olsan bari
Ama ben profildeki ben değilim öyle bir iddiam da yok😄konu sendin
Çıkarım hava durumu fark etmez
Yeter ki canım istesin
Ben çıkarım ya hiç fark etmez.
Bekarlık basına vurmuş
İki günlük dünya dans 🕺
resim ne alaka dayı
Kombinim uygunsa çıkarım.
İlk defa görüyorum seni muhteşem
Çok ateşlisin bence üşümezsin
abla çok seksisin yalnızz
Bu sen değilsin herhalde
Hala yağmur devam ediyor mu
O anki mooduma göre değişiyor
Çıkmam abaza kız jshsb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?