Saat gece 5 olmuş, ben de öğrenciyim, aynı zamanda çalışıyorum, yarın işim var. Üstümdeki çift 1 saat önce kavga, kıyamet, vurma kırma sesleri geldi, şimdi de şarkı açmışlar, büyük ihtimalle barışmışlar, gram umurumda değil ne tamam belli de değil. Çok iğrenç insanlar. Uyarmaya gitsem ayrı bir dert, ev sahibini mi arasam, ne yapsam hiç muhatap olmak istemiyorum ama şikayet edersem kapıma gelirler diye korkuyorum. 3 kız aynı evde yaşıyoruz, erkek de yok yani yanımızda, ne yapacağımı bilemiyorum
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Gecenin bu saatinde bu gürültü çok yorucu ve ürkütücü, haklısın 😔
Önce kendi güvenliğini düşünmelisin 💯 Kapılarına sakın gitme.
Yarın sakin kafayla gürültü saatlerini not edip ev sahibinle ve apartman yöneticisiyle konuş. Gerekirse 155 veya zabıtayı arayabilirsin, kimliğini gizli tutmalarını iste. Uzun vadede daha sakin bir eve taşınma ihtimalini de değerlendir, ruhun çok yıpranmasın 🙏💤🌙