Sizin lakaplar nasıl?
Ablanla Abinle Kardeşinle birbirinize nasıl hitap ediyorsunuz?
Sizin lakaplar nasıl?
Cevap
17Cevap
Bro hadi kahve yapta içelim be , bro şunu yapmasak mı ya şeklinde ilerliyor :D
Biz bir kahve yaptıramadık be brother'a :D
Ahahahaha keyifli ya baya umarım yapar bir günde içersin tadı bile değişiyor inan :D
Benim kardeşim kahve yerine deterjan koyar be :D
Ne çektiyse çocuk senden artık olabilir :D
Abla gibi ablayım ben zalım, ne çekecekmiş
Çorabını sepete atmaktan aciz bir canlı türü olan Erkek milletine ne yapayım daha
G. O. R. A daki Agresifff agresiff sahnesi geldi aklıma mührü bastım kaçtım ben :D
Ben Rüya
Namı ile müsemma Kaçıran Rüya
Bende Ömer agresiflik huzursuzluk gördü mü muhattap olmadan kaçan Ömer
bana patron diyorlar ablam kardeşim hep ben onlara evlat diyorum :)
Çukur evimiz Patron babamız :D
Ahahaha
Kardeşim abla der, kanka der. abim adımızı kısaltarak hitap eder. Mmm ben de kardeşime kara kız derim, yavrum derim, abime de abi, bro
Kardeşim yok ama benden küçük kuzen var abi kardeş şeklinde büyüdük ben ona yaw he diyorum şahsen
Kardeşime lakap takarım. İsmi ile ciddi olduğumuz zamanlar hitap ederim. Lakap derken de isminin kısaltılmış halini söylerim.
Biz kız kardeşiz ama brodır derizzz😬😬çünkü neden olmasınnn
Aramızda çok fazla yaş farkı yok ismiyle hitap ediyorum.
Genelde isimleriyle.
Büyüklere isim ile kücüklere lakap falan takarim genelde
Aynı ben :D
Adlarıyla hitap ederim. Kankim. Canım. gibi şeyler derim.
Abimle birbirimize aslan diyoruz. Abimin eşine de dişi aslan diyorum 😀😀
Lakap takıyorum
Büyük ayı ve küçük ayı
Vaaaay be
Abla abi kardeşime de ismi ile
Saygı önemli abla abi diye
Abim ablam kardeşim kimsem yok
Ablam var abla diyorum.
Ablama Abaa, abime ağabiy
Ismiyle hitap ediyorum.
Ablama canimm abime. ise de mal
Ben isimleriyle onlar abi
Hanım abla derim
O ne yahu öyle, Kurtlar vadisi raconu gibi
Bizim ablalarımız ağırdır :)
Yeğenim
Bazen abi bazen ismiyle hitap ediyorum
İsimle genelde
Abim ve Sümeyye
abi diyerek
Abla kardeş tarzı hitap
Abi derim
Etmiyoruz
Bro diyorum.
Abi abla diye
isim
Abla abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz evde hâlâ klasik hitapları kullanıyoruz 😊 Ablama “abla” derim adıyla pek çağırmam mesela, o da bana “küçük hanım” der arada 😂 Kardeşler arasında sevgi varsa hitap çok takılınacak bir şey değil bence, sen kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle devam et 💜