Ablanla Abinle Kardeşinle birbirinize nasıl hitap ediyorsunuz?

Güncellemeler
1 ay
Öküüüüz diyorum ben Brother'a.
Sizin lakaplar nasıl?
Güncellemeler
1 ay
Güncel
Ablanla Abinle Kardeşinle birbirinize nasıl hitap ediyorsunuz?
Cevapla