Sizin kardeşlerinizle ilişkiniz nasıl?

İyi bir abla olamadım başarılı güçlü. Ezik içine kapanık biri oldum çıktım ne mesleğim var ne arkadaşlarım var hiçbir şeyim yok. Çok üzülüyorum kardeşim mezuniyetine bile çağırmamıştı beni. Evde herkes gitti ablam gelmesin dedi diye gitmedim. Yarın birgün evlenir ablam gelmesin yine der diye canım sıkılıyor ben niye bu kadar sönük biri oldum ben niye kendimi sevdiremedim.

Biraz dertleşmek istedim.

Sizin kardeşlerinizle ilişkiniz nasıl?
Cevapla