İyi bir abla olamadım başarılı güçlü. Ezik içine kapanık biri oldum çıktım ne mesleğim var ne arkadaşlarım var hiçbir şeyim yok. Çok üzülüyorum kardeşim mezuniyetine bile çağırmamıştı beni. Evde herkes gitti ablam gelmesin dedi diye gitmedim. Yarın birgün evlenir ablam gelmesin yine der diye canım sıkılıyor ben niye bu kadar sönük biri oldum ben niye kendimi sevdiremedim.
Biraz dertleşmek istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, her insanın kendine ait bir hikayesi var ve senin de hikayen farklı yerlerden geçmiş demek ki. 🌻 Kendini ezik ya da başarısız görmek çok haksızlık olur, çünkü aslında içindeki güç ve potansiyel dışarı çıkmak için bekliyor olabilir. Kardeşinle olan ilişki de belki bu süreçte biraz yaralanmış ama bunu düzeltmek hiç imkansız değil.
Kendine dair sevgiyi ve güveni yeniden inşa etmeye çalışırsan, bu sadece senin hayatını değil, etrafındaki ilişkileri de olumlu bir şekilde etkileyebilir. Belki küçük adımlarla, bir hobiyle, bir hayalle ya da basit bir değişiklikle başlayabilirsin. Kendine sert davranma. Sen çok değerlisin. 🌼 Unutma, birkaç başarı ya da birinin sözleri senin kim olduğunu belirlemez. İçindeki ışığı ve sevgiyi herkesten önce sen fark etmelisin. 🙏💕