Sürekli beni suçlayan, ezen insanlar yerine anlayışlı iyi insanları nasıl hayatıma çekebilirim?

Okula gittim, okulda benimle biri uğraştı, onun yüzünden okulumu bıraktım, okuyamadım. Evde de bu sefer erkek kardeşlerim sorun olmaya başladılar. Yaş 32 oldu, umarım iyi bir insanla karşılaşırım da o kişi bana sahip çıkar, bu insanların sürekli ezdiği, hor gördüğü durumdan çıkarır beni, bir sırdaş, yoldaş olur. Çünkü çok yoruldum, 1 tane kız arkadaşım var, o da kötü davranıyor bana, o da horluyor beni. Böyle tepeden tepeden konuşuyor, nasıl bir insansan artık anlayamadım, belalar eksik olmuyor üzerimden.

Sürekli beni suçlayan, ezen insanlar yerine anlayışlı iyi insanları nasıl hayatıma çekebilirim?
Cevapla