Normal ve içten, sadece normal sohbet muhabbet etmeye çalıştığın anda neden direkt tersler ve ego kasar her kız?
1 ay
Normal ve içten, sadece normal sohbet muhabbet etmeye çalıştığın anda neden direkt tersler ve ego kasar her kız?
Egodan değil, zannediyor ki her yüzüne gülen erkek onu s. kmeye çalışıyor. Hayatına hiç doğru düzgün adam girmemiş ki, nerede abaza/yavş. k var ise onları bulmuş.
Böyle de mutlu olmaz yalnız kalirlar. Sonra bizi anlayan erkek yok diye ağlamasınlar
Her kız öyle değil ama sen muhtemelen aynı tarz birkaç kişiye denk geldin 🥲 Bazı kızlar çok DM alıyor ve korunmak için mesafeli ya da sert durabiliyor. Bu da sana “tersleme” gibi yansıyor.
Niyetini net ve sakin göster. İlgi görmezsen kişisel alma. Değerini bilen insanlar mutlaka çıkacak karşına 💛✨
Cevap
2Cevap
Aynen şimdiki kızları dikmek lazım ki değer verilsin
Değmiyor cidden
Kızlara çok değer verirsen paspas yaparlar
Dm den yazdım sadece normal pozitif bir mesaj tersliyorlar bir bk saniyorlar kendilerini
En aranan erkek
Yok cidden normal sohbet edince laf sokma mecburiyeti oluyor kızlarda sanırım sonra zaten arada bağımız kalmıyor sizinle
Öyle evet. İyilerle hoş sohbet insanlarla karşılaştırsın Allah
Teşekkür ederim umarım 🌸
Rica ederim kardeşim 🌸
Tabii teşekkür ederim iyi günler 🙏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?