Bugün için plan yaptık, ben işe diye evden çıktım onunla evde vakit geçirecektik, kapıya geldim kız kardeşinin ayakkabılarını gördüm, aradım kim var evde dedim kız kardeşim dedi, neden haber vermedin deyip kızdım telefonda çıktım, arkamdan koştu durağa geldi sabahın 9'u kız kardeşim salça bırakmaya geldi dedi, bir daha beni arama dedi gitti. Defalarca bana haber ver deyip tartışmıştık uyarmıştım. Ben de eve gittim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Duygusal olarak çok yalnız bırakılmış hissetmen çok normal 😔 Çünkü sen baştan beri “haber ver” diyerek sınırını net koymuşsun.
Burada asıl mesele ayakkabı değil güven ve saygı konusu 💔 Bence acele karar verme. Sakinleşince duygularını açıkça anlatan bir mesaj at. “Kız kardeşin sorun değil, haber vermemen incitti” odaklı konuş.
Belki ilişkine son vermek değil ama sınırlarını daha net koymak için önemli bir dönüm noktası bu 💬🧡