Neredeyse hiç arkadaşım yok, kimseye derdimi anlatamıyorum ne yapmalıyım?

Bir derdim olduğunda yazacak kimseyi bulamıyorum arkadaşlarım var ama yazdığımda hepsi geç dönüyor işleri oluyor ben de yazdıkları zaman unuttum diyorum

Neredeyse hiç arkadaşım yok, kimseye derdimi anlatamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla