Arkadaşım yok ve hiç olmuyor ne yapmalıyım?

Her şeyi tek yapmak çok sıkıcı artık hiçbir şeyi yapacak enerjim kalmadı. Derse geç kalıyorum gidesim gelmiyor. Sonradan Yatay geçiş yapan bile tek kalmıyor fiziksel olarakta çekici değilim böyle yaşanmıyor ne yapmalıyım?
Arkadaşım yok ve hiç olmuyor ne yapmalıyım?
Cevapla