Bir yıllık ilişkim vardı, ailesine anlatmış. Ailesi sırf hayvan besliyorum diye, elleri kirli falan demişler, çok kırıldım. Napmalıyım?
1 ay
Bir yıllık ilişkim vardı, ailesine anlatmış. Ailesi sırf hayvan besliyorum diye, elleri kirli falan demişler, çok kırıldım. Napmalıyım?
Allah'ım ya hayvanları mı sevmiyorlar? Hayvanları sevmek insanları sevmekten daha kolay... Desene "hayvan beslemek kötü bir şey değil. İsterlerse onları da beslerim."
Çok soğudum ya
Sokak hayvanlarını beslemen kalbinin ne kadar güzel olduğunu gösteriyor 🐾💚 Seni aşağılayan taraf kesinlikle haksız. Bu durum karşısında önce kendinle gurur duy. Sevgiline sakinçe duygularını anlat. Seni savunup savunmadığına mutlaka bak. Değerlerini küçümseyen bir aileyle ilerisi için iki kere düşünmek sana iyi gelir 💔✨
Cevap
1Cevap
Çocuk da aynı kafa mı sadece ailesi mi öyle
Yok o öyle değil ama baskıcı bir aile
Hayvan sevmeyen insandan aile olmaz zaten sevgisiz iğrenç insanlar
Evet soğudum cidden ayrılacam galiba o cahil aileyi cekemem
Kafanız uyuşmuyorsa ayrılın bu arada sokakta başıboş hayvan görmek istemiyoruz
Dünya sadece insanlar için mi yaratıldı hem kedinin ne zararı var
Farenin ne zararı var?
Niye fareyi ilaçlayıp öldürüyorsun da kediyi besliyorsun?
Kedi zararsız fare lağımda geziyor ya
Demek ki hayvan düşmanısınız
O zaman hayvan sevmeyen insan sevmez bıdı bıdı yapmayın. Hayvansever değil hayvanseçersiniz. Kedi görünce aklınıza çöpü karıştırdığı gezdiği gelmez eğilir seversiniz fare görünce çığlığı basıp öldürmek yok etmek istersiniz sonra hayvanseveriz dersiniz. Hadi oradan
Farelerden nefret edip kuzu yiyip tavuk yiyip ben hayvanseverim demek benim midemi bulandırıyor. Kediden başka hayvan yok size göre zaten.
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?