Bekarken çektiğim yalnızlık duygusu, bir gün evlenirsem geçecek mi?

27 yaşında bekarım hayatımda duygusal anlamda pek kimse olmadı. Aşırı yalnızlık çekiyorum, mutsuzum, yaşamak anlamsız geliyor, bir kuyuda gibi hissediyorum. Çok uzun zamandır böyleyim. Olurda bir gün evlenirsem bu duygular geçecek mi yeniden mutlu olacak mıyım hayatım anlam kazanacak mı. Yeni güne uyanmaya güzel bir sebebim olacak mı. Özellikle evliler cevaplasın.

Bekarken çektiğim yalnızlık duygusu, bir gün evlenirsem geçecek mi?
Cevapla