Sakin, ılımlı görünmek ve hakkını savunamamak nasıl aşılır?

Dünyanın en iğrenç şeyi, fazla sakin kendi halimde durduğum için mi insanlar yolu bende buluyor bunu da anlamıyorum, sesin çıkmayınca da bu kez ortam manipüle oluyor o insan haklı görünüyor hatta öyle davranmaya hakkı olduğunu görüyor. En yakınıma anlatsam bile anlamazlar; toplumda yaptıklarından karşılık gören insanlar, yalnızlığın nasıl bir şey olduğunu bilmeyenler ufak eksikliklere odaklanır senin derdini küçümserler, herkes kendi acısının yarasının peşinde.

Sakin, ılımlı görünmek ve hakkını savunamamak nasıl aşılır?
Cevapla