Sürekli nasihat veren ve çok bilmiş olan yaşlılar hakkında ne düşünüyorsunuz Bir tek benmi gıcık oluyorum?

Ben bu yaşlı insanların nasihat verir tarzda konuşmasına aşırı derecede gıcığım ve sinirliyim ama bu gıcık olanların pamuk gibi olanlara lafım yok. İşte, biz çok zor günler yaşadık, yaşamasaydın ben mi yaşattırdım. Şimdiki gençler çok rahat, asıl şimdiki gençlerin işi daha zor, hayat zorlaştı. Bir de eski kafalı cahil olan yaşlılardan hiç haz etmiyorum, hatta muhatap bile olmak istemiyorum, evimde var, aile apartmanı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sürekli nasihat veren ve çok bilmiş olan yaşlılar hakkında ne düşünüyorsunuz Bir tek benmi gıcık oluyorum?
Cevapla