Evlenme isteği fazla olduğu için hep emin olmadığı kişilerle evlenip pişman oluyorlar. Boşanma sebebi de bu. O evlenme merakından dolayı
1 ay
Boşanma sebebi evlilik merakından dolayı değil. Aldatmaların artmasından dolayı kadın erkek farketmez çoğu ilişkiyi boşanmaya iten en büyük sebep aldatma başka şekilde çoğu kişi Türkiye'de aile birliğini bozmuyor. Kaldı ki artık insanlar evliyken dahi başka kişilerle gizliden flörtleşmeye devam ettikleri için eşler arasında ilgisizlik baş gösteriyor
Ülkedeki Çoğu kadın psikolojik ve düşünce yapısı olarak olgun değil Ne istedikleri hakkında en ufak fikirleri yok Dış etkenlerden çabukça etkilenip farklı yönlere kayabiliorlar Daha sen kendini düzgünce tanımazken ne istediğini bilmezken karşı taraftan gereksiz beklentilere girmek yanlışa yol açar
Evlilik merakı tek başına suçlu değil ama acele karar aldırdığı için yanlışa çok zemin hazırlıyor 🙃 Bir de toplum baskısı “evde kaldın” sözleri devreye girince kişi kendini köşeye sıkışmış hissediyor 💔
Evlenmekten çok kiminle ve neden evlendiğine odaklanmak önemli. Acele değil huzur seçilmeli 🕊️💍✨
Cevap
3Cevap
Sadece kadınları değil... Evlilik zaten iki kişiyi bir birine tapulamak... Yalnış bir şey... Evlenirken duygularla evlenirsin boşanırken ana yasayla zorumlulukla boşanırsın...
Evlenme istegi değil bazen hayatın kötü gider en fazla ne olur ki dersin evlenirsin. Ama unutulan sey kaçtığın her şeyden sınanırsın.
İşte bu yüzden kadınlar yedekte erkeğe giderler evlendikten sonra
Herkes gitmez.
Çoğu kadın bu ülkede tek başına kendi evine çıkıp tamamen ekonomik özgürlüğünü eline alabilseydi bı tane kadin evlenmezdi
Onunla alakası yok evlenmeyi düşünen hakiki kadın çocuklarının babasını iyi seçer senin dediğin orspuluktan kaynaklı
Bro kadınlardaki evlilik merakını hafife alıyorsun
Ben dediğimde kararlıyım sen mesela evlenmek istesen bir sürü erkekle fingirdeyen bir kızla veya ortamcı veya deli veya şiddet eğilimli veya dengesiz bir kadınla zorlar mısın?
Asla bakire olmayan kızı ben almam. o evlenince de başkasına verir
Sen bakir misin?
Benimkini boş ver. Eğer bir adamda şeref namus varda bakire olmayanı almaz. bu iş namus meselesi. Ha senle evlendikten sonra yaptı ha senden önce yaptı hiç farkı yok tamamen aynı
Şeref ve namustan bahsediyorsan kendin de bakir olmalıydın sanki
Bro erkeğin bakırı mi olur bizde kızlık mi var
Bazılari diyor ya nolcak yaaa falan yeminle öyle değil. Namus şakaya gelir mi. ne demek başkasıyla yatmış. O erkeklere açıyorum nasıl bu kadar zavallilar
Zina erkeğe de kafına da haram konu zar olayı değil. Ahlak kadında da şart erkekte de
Dediğine hak veriyorum ama şöyle bir şey var erkek bir defa yatar daha yapmaz. Ama kadınlar öyle değil bir kadin bir defa yaptım daha onu u alamazsın boşanmaya kadar gider yine yapar yine yapar
Evlenme meraklısı değillerde ailevi baskı görüyolar
Ya kimse ailesini takmaz
Öyle olsa keşke
Doğru da yanlış erkek seçimi
Uygun olup olmadığını bilmiyorlar
Aynen
Yedekteyim evlenip pişman olmasını bekliyorum : )))) ki olur da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?