Kadın olmak bu ülkede 10-0 önde başlamaktır?

Öyle olmasa dünyadan bu kadar kadın bu ülkeye taşınmazdı bence. Bakın bu ülkede bir kadınla konuşmak istedi diye 8 sene hapis yiyen var, bir kadına izinsiz temas etti diye 7,5 sene hapis yiyen var ama bunlar kadınların hemcinslerine sürekli yaptığı şeyler. Yani bu ülkede erkeği aşağılamak norm oldu yoksa bu kadar Rus'un, Ukraynalı'nın filan ne işi var?

Kadın olmak bu ülkede 10-0 önde başlamaktır?
Cevapla