Çiftçi ailede doğmak gerçekten bu kadar zor ve haksız bir başlangıç mı?

Bu sene 100 200 dönüm tütün ekeceğiz hiç tütün görmemiş insanlar ne kadar zor bir iş olduğunu bilemez. Tüm işlerden daha zor sabahın 6'sından gidersin. Saat 12'ye kadar kopartırsın daha sonrası daha zor toplaması kurutması
Arkadaşım hemşire, kuzenim öğretmen, diğeri tıp fakültesi de okuyor hepimiz yazın çalışıyoruz.
7 yaşındaki çocuk bile çalışıyor


Şimdi biz annesi babası öğretmen doktor olan insanların çocuklarıyla yarış halindeyiz bu eşitlik mi çocukluğumuz tarlada geçiyor
Konu maddiyat değil konu rahat yaşam, tamamı ben de doktor olacağım ama düşünüyorum neden ben bunu yaşamak zorundayım
Çiftçi ailede doğmak gerçekten bu kadar zor ve haksız bir başlangıç mı?
Cevapla