Ama annemi üzdüğümü fark ettim ve bir karar aldım 1 sene boyunca kendime yatırım yapacağım ve eşimden öyle intikam almayı düşünüyorum az çok tıp var
2 ay
Ama annemi üzdüğümü fark ettim ve bir karar aldım 1 sene boyunca kendime yatırım yapacağım ve eşimden öyle intikam almayı düşünüyorum az çok tıp var
İntikam almana gerek yok. En doğrusu hayatına kaldığın ilerleyerek ve gelişerek devam etmek. En büyük intikam yoluna devam etmek ve onu yer çekimine maruz bırakmak
Eşinin ihaneti çok can yakmış belli 💔 Böyle durumlarda kendine yatırım yapmak intikam değil en güzel iyileşme yolu aslında ✨ Kendine bakman okuyup ilerlemen ruhunu güçlendirir ve özgüvenini toparlar 💪
Anneni üzmek de içini sızlatmış haklısın ama kendine yatırım yapman onu da zamanla rahatlatır 🌿 Odak noktan intikam değil kendi mutluluğun olsun 💫
Cevap
3Cevap
Bu tarz çaresiz durumlarda birçok suç kaydı olanlara polis ve askerlerimizin susturucu silah ile tam kafadan headshot öldürmesi gerekiyor
https://m.youtube.com/watch?v=9eN7T9XrcVQ&pp=ygUTU2lsZW5jZXIgZ3VuIHNjZW5lIA%3D%3Dİntikam almaya çalışman bile ona harcadığın emek 😂😂 sal gitsin yoluna bak yok say yani
Omuzlarimda cok yük var
Atmazsan taşımaya devam edersin ;)
Taşıyorum hala özlüyorum nefret ediyorum küfür ediyorum aklimdabda cikmior asla affetmem ama
Bir halt yapamazsın yanlış yerdesin çünkü
Baldızın varmıı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?