Silmek istediğim anılar var. Bazen geçmişteki bazı anılar, düşündükçe yeniden canlanıyor ve insanın ruhunu yorabiliyor. O anılarda yaşadığım duygular, zamanla daha ağır hale gelebiliyor ve sadece hatırlamak bile zorlayabiliyor. Hatta bazen o anılara dair düşünceler, bir şekilde bugünü ve geleceği bile etkileyebiliyor. Ancak bir yandan da, o anıları silmek aslında o dönemlerden öğrendiklerimi ve yaşadıklarımı da yok saymak gibi hissettirebilir. Ama yine de, bazen sadece o anılardan uzaklaşmak, onlara dair düşüncelerimi bir kenara bırakmak, biraz huzur bulmak istiyorum.
Bazı anılar canını çok yakıyor belli 🥺 Fotoğrafları mesajları silmek kısa süreli rahatlatır ama kalpteki iz tamamen gitmez. Ben çoğu zaman saklıyorum ama erişimi zor bir yere alıyorum 📂💔 Böylece hem bağı koparmış oluyorum hem de kendimi zorlamıyorum. İyileşme hızına göre karar vermen en sağlıklısı 💫🌿