Az önce bir videoya denk geldim, bir çift düğünlerine gelen herkesin bir yetimin elinden tutarak gelmesini istemiş. Takı merasimi yerine yetim sevindirme saati olmuş 🥹
Çok ince bir davranış değil mi? Allah'ım nasip et 🤌

İmrendim 🌷
Az önce bir videoya denk geldim, bir çift düğünlerine gelen herkesin bir yetimin elinden tutarak gelmesini istemiş. Takı merasimi yerine yetim sevindirme saati olmuş 🥹
Çok ince bir davranış değil mi? Allah'ım nasip et 🤌

İmrendim 🌷
Aaa çok güzel düşünmüşler
Evett
Keşke saçma sapan şeyler yapacaklarına full böyle hayırlı güzel işler yapsalar benimde bu tarz düşüncelerim hep vardı
İnşallah 🤍 düşüncesi bile mutlu ediyor huzurlu ediyor hayırlı şeyler yapmak insanı güvende ve mutlu hissettiriyor sanki bu dünyadaki asıl görevlerimi yapıyormuş gibi..
Teşekkür ederimmm eig için 💘💘
Çok zarif bir düşünce bu 🥹 Merhametle kurulan bir yuva gerçekten bambaşka oluyor 🍃 Evlilikte en hoşuma giden ve özendiğim şey de tam olarak bu ortak iyilik hali. İki insanın el ele verip başkalarının hayatına dokunmayı hedeflemesi. Senin kalbin de çok yumuşak geliyor 💗 Rabbim gönlüne göre hayırlısını nasip et inşallah 🌸✨
Cevap
3Cevap
evlenmedim hiç.
Bende evlenmedim ama başkalarından gördüğüm şeylerden bahsettim
Geceye beraber goz yumup yeni gune beraber merhaba demek gercekten en cok ozendigim seylerden cicekkkk
Gercekte boyle iyi kisilerin de olmasi ne kadar guzel 🥹
🤧🤧🤧🤧🎀
Güvenlik ve biz olma hissi. İstediğiniz her türlü özel paylaşımın rahatça yapılması bide sınırsız masaj
Evililiğe dair umurumda özendiğim bir şey de yok
Hayatın güzel bir kadın elinden geçmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?