Sen hocanın kızısın, nasıl başın açık olur, nasıl oruç tutmazsın, nasıl sosyal medyaya kendini atarsın gibi laflar ediyor. Kendi ailem karışmıyor ama onlar karışmaya çalışıyor.
1 ay
Sinir oluyorum bana arkamdan diyorlar. Bir de açık giyinmiyorum, sosyal medyam burası sadece, erkek arkadaşı geçtim normal arkadaşım bile yok. Bu hâlde dedikodu oluyorum. Benzer şeyler söylüyorlar.
Akraba baskısı gerçekten çok yorucu olabiliyor, bunu yaşaman çok normal 🥺💔
Kendi ailen karışmıyorsa zaten en önemli destek sende demek 🌸
Sınır koyman çok önemli. “Bu konular benim özelim, konuşmak istemiyorum” deyip konuyu kapatabilirsin 💬✋
Gerekirse görüşmeleri azalt, iç huzurun her şeyden değerli 😌✨
Seçimlerin için suçlu hissetmemelisin 💖🌿
Cevap
6Cevap
Onlar kimki insan olarak bile görmemeye çalışıcaksın hepsini engelle geç
Sana yaptıkların normal geliyorsa onların yaptıklarıda kendilerine normal geliyor o yüzden herkesin yaşantısı farklı doğru olan iki tarafa göre de o
Boş bırakmaya gelmez doğrusu
Nasıl atarsın hoca kızısın sen
🤣🤣
Salla gitsin hepsini
Hocs kızı😜
Salla gitsin
Doğru yapıyolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?