Çevrem sürekli neden evlenmiyorsun diye soruyor
ben de
Para yok aq diye cevap veriyorum
Bu coğrafya maalesef bizi antinatalist yaptı
Bu ülkeye çocuk falan getirilmez arkadaş
Çevrem sürekli neden evlenmiyorsun diye soruyor
ben de
Para yok aq diye cevap veriyorum
Bu coğrafya maalesef bizi antinatalist yaptı
Bu ülkeye çocuk falan getirilmez arkadaş
Cevap
1Cevap
21 yaşında bir tek okula geç kalabilirsin ne evliliği ya
21 geç değil ya 21 geçse ben 24’üm ben napayım o zaman akskskdkdkdk
Yaşlı kesim işte hep neden bu yaşına kadar evlenmedim diyorlar sanki 45 yaşındamışız gibi
Aman duyma onları ya he de geç 😅
Kızların çoğu 24 ünde açılışı yapıyor 25 e kalırsan temiz birini rüyanda görürsün
Aynen işte reis bizim tren geçti gibi
Var biraz temizi buldun mu çakmaya çalış verirse çak vermezse evlen
21 yaş daha yolun başı ya bunu diyenler ne bekliyor acaba 15 yaşımızda evlenmeyi falan mı
Yaşlı kesim diyor en çok
biriside şey diyordu ben 19 yaşındayken artık çocuğum vardı 🤣
😂😂😂 yani Allahta seni güldürsün
Umut var yani 😂
Ben 32 yim öleyim o zaman jgghhghhj
Valla ben 10 yıl sonrada evleneceğimi hiç zannetmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çevrenin baskısı çok normal ama 21 yaş kesinlikle geç kalmak değil 😊 Evlilik sadece yaşla olmaz kalple olur cüzdanla olur ruh haliyle olur 🫶 Bu ekonomik şartlarda kendini hazır hissetmemen çok sağlıklı bir duruş 👍
Çocuk konusundaki karamsarlığını da anlıyorum 💔 Şu an odak noktan kendin olsun eğitim iş kariyer kendi ayaklarının üstünde durman olsun 💪 Zamanı gelince ne istediğin çok daha netleşecek merak etme 🌿