Şerefsiz biri var mesela yurtdışına çıktı orada yaşıyor çalışıyor şimdi karısını da aldı yanına halbuki düğünden 1 gün önce bile başka kadına gidiyordu
2 ay
Şerefsiz biri var mesela yurtdışına çıktı orada yaşıyor çalışıyor şimdi karısını da aldı yanına halbuki düğünden 1 gün önce bile başka kadına gidiyordu
Allah bazen sevmediği kuluna çok verir onu alıştırır rahata ve bir anda tık diye bir keser boşluğa düşürür aslında geçici mutluluktur ama farkında değildir
Sanmıyorum pek bilemiyorum
Bu yaşadığın haksızlık duygusu çok ağır hissettiriyor 🥺 Hak etmeyen insanların “rahat” yaşaması insana adaletsizlik duygusunu tetikliyor. Fakat onların dışarıdan mutlu görünmesi iç huzuru olduğu anlamına gelmez.
Odak noktanı onun hayatından kendine çevirdiğinde güçlenirsin 💪🌸 Kendi mutluluğunu kurman en büyük cevabın olur. Unutma sen değerli ve vicdanlısın ❤️✨
Cevap
5Cevap
İyi kötü göreceli kavram. Ayrıca kötülere bir şey olacak diye bir kural mı var
Yokta nasıl bu kadar iyi yaşam sürüyorlar böyle kotuyken
Kime göre kötü arkadaşım? O değişken bir şey. Sana kötü gelen başkasına iyi gelebilir. Ayrıca hadi diyelim kötü. Kötülük yapınca hemen karşılık geliyor mu?
Karısını habire aldatıyor evet erkek için iyi bir şey haklısın ben kötülük yapsam direk buluyorum karşılığı
Her önünüze gelenin altına yatarsaniz olacağı bu olur. Onlar kötü olabilir ama sizde ucuzsunuz
Altına yattığımi gördün mü de böyle kesin konuşuyorsun?
Sen değil ve yazdıklarından bahsediyorum. bu kadar ucuz olmasalar o da bu kadar cesur davranmaz sorun onda değil kadınlarda
Sevdiğiyle birlikte kadın neden ucuz olsun ki ama bazısı umut veriyor kandırıyor nişan takıp kızı kullanıyor mesela ya da sevgiliyken yapiyor kandıra biliyorlar kadın için pişmanlık olur tabi
Allah'tan hiç mi Korkmaz bir insan bunlari söylediğinde. Büyük günahlardan biri olmakla beraber ve neden haram kılınmış helalin dışında biriyle olmanın bir aradtir bilim ne diyor neler oluyor. Onun yanında iğrenç seni seven değer vereen insan ve Allah'tan korkuyirsa helal yoldan beraber olur. Gayri meşru olayların neticesi hüsran olur hep bunu unutmayın
Büyük günah biliyorum tabi ki yanlış şeyler ama erkekler yapınca sorun yapmıyorlar genel de kadın yapınca namussuz ilan ediliyor
Ya öyle şey mi olur yapan kimse erkeği kadını farketmeksizin namussuzdur.
Gerçek hikayenin sonunda belli olur kafana takmayı bırak yoluna bak.
Maddeci akrabam 15 lik kızı yemiş yutmuş
Kıza yazık olmuş ilerde pişmanlık duyacağı Bir şey
Bide kıza diyo sen benim neyimsin diye kız orsp umm ahh diyo yemin ederim videosu nu gösterdi
6 aydır kemoterapi alıyorum
Yazık çok pişman olucak km bilir kaç kişiye gösterdi attı kız küçük büyük yanlış yapmış
Cıkar merak etme onca ah var üstünde
Öyledir iyiler kaybeder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?