Çok yakın bir arkadaşımın kardeşinin doğum gününe davetliyim. 8 yaşındaki kız kardeşimi de götürmek istedim. Kardeşim babasında okuduğu için bizde kıyafeti yok, hafta sonu gelirken renkli güzel elbiseler getirdi. Ama arkadaşım son anda konseptin siyah olduğunu söyledi ve kardeşimi de siyah giydirmemi istedi. Ben de ‘kardeşime denedim, benim kıyafetlerim olmadı, onu o şekilde getiremem, tek de gelemem çocuğa söz verdim, kırılır, konseptiniz de bozulmasın ben gelemiyorum’ dedim.
O da bana ‘tek gel Buse ne alaka, bahaneye bahane ekleyeceğin belliydi kuzum, neyse sen bilirsin’ diye yazdı.
Ben de ‘kardeşim 8 yaşında, ne desem kırılır, anlayış göstermesini bekleyemem, biraz beni anlamayı mı denesen’ dedim.
Sizce bu durumda ben mi haksızım, yoksa arkadaşımın tavrı mı yanlış?”
O da bana ‘tek gel Buse ne alaka, bahaneye bahane ekleyeceğin belliydi kuzum, neyse sen bilirsin’ diye yazdı.
Ben de ‘kardeşim 8 yaşında, ne desem kırılır, anlayış göstermesini bekleyemem, biraz beni anlamayı mı denesen’ dedim.
Sizce bu durumda ben mi haksızım, yoksa arkadaşımın tavrı mı yanlış?”
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer