Sizce ne yapmalıyım bu durumda haklı mıyım haksız mı?

Çok yakın bir arkadaşımın kardeşinin doğum gününe davetliyim. 8 yaşındaki kız kardeşimi de götürmek istedim. Kardeşim babasında okuduğu için bizde kıyafeti yok, hafta sonu gelirken renkli güzel elbiseler getirdi. Ama arkadaşım son anda konseptin siyah olduğunu söyledi ve kardeşimi de siyah giydirmemi istedi. Ben de ‘kardeşime denedim, benim kıyafetlerim olmadı, onu o şekilde getiremem, tek de gelemem çocuğa söz verdim, kırılır, konseptiniz de bozulmasın ben gelemiyorum’ dedim.

O da bana ‘tek gel Buse ne alaka, bahaneye bahane ekleyeceğin belliydi kuzum, neyse sen bilirsin’ diye yazdı.

Ben de ‘kardeşim 8 yaşında, ne desem kırılır, anlayış göstermesini bekleyemem, biraz beni anlamayı mı denesen’ dedim.

Sizce bu durumda ben mi haksızım, yoksa arkadaşımın tavrı mı yanlış?”
Sizce ne yapmalıyım bu durumda haklı mıyım haksız mı?
Cevapla