Döneceklerse neden giderler?
Dönerlerse niye kimliğini açık eder 🤣
Dönerlerse niye kimliğini açık eder 🤣
Dönüp dolaşıp aynı yere geliyorsa eğer bir insan, aradığını aradığı şekilde bulamadığı için alışık olduğunu istemeye meylinden bunu yapar. Şöyle düşünün... Bir çorba var ve sen onu çok severek tüketiyorsun. Sonra diğer çorbaların varlığını da öğrenince "dur kız bi bakayım şunlara da" deyip, açılıyorsun diğer çorbalara fersah fersah. Amma velakin... "Iıhhhh" diyorsun diğerlerini tattıkça. "Ben gene onu istiyorum, o bi başkaydı" diyorsun. Bu işte öyledir biraz...
Aklını kiraya verenler bu sorunun cevabını bu zamana kadar veremediler.
Kafasında sürekli bir aşık olma duygusu dolandığı için belki olabilir.
Dikkat ettimde zamana bırakmak ağızlarına yapışmış sakız gibi tekrar ediyor.
Gitmek gerekirse gidiliyor. Dönmek gerekirse dönülüyor.
Bu benim üçüncü hesabım mesela.
Şahsınıza algılamayın genel konuşuyorum.
fakat bizim yaptığımız şeyler başkalarını neden bu kadar ilgilendiriyor ki 😅
Giden çoğu zaman kafası karışık olduğu için gider 💔 Bir şeyleri kaçırdığını sanır ya da kendi iç sesiyle kavga eder. Uzaklaşınca kıymet anlamaya başlar sonra pişmanlıkla geri döner. Kimliğini açık etmesi de “ben buyum artık saklanmıyorum” deme hali. Kendini affettirmek ister 😊 Dönene güven konusu ise tamamen senin sınırların ❤💭
Cevap
20Cevap
Gidenler çoğu zaman pişman olup geri gelir, döneceklerse de zaten ne yapacaklarını belli etmek isterler.
Aslında basit olmayan akıllarıyla kendilerini hatırlatmya çalışıyorlar ama bilmiyorla ki bırakıtıkları gibi bulamayacaklar.
Aklımda deli sorular Ahhahaha evet bende bu sorunun cevabını merak ediyorum sanırım bağımlılık yapıyor site o yüzden uzak duramıyorlar
Zaman zaman olur öyle
Kimisi merkür retrosu diyor
Kimisi ay tutulması
Bence gönül ve akıl tutulması
Gittikten sonra dönmesinin anlamı yok gitmiş bir kere.
"At gibi giden it gibi geri gelir.."
Bunu hiç bir zaman unutmayın
daha iyisini bulamadığı için döner ya da yaralı bıraktığını öldürmeye döner
Ya boşlukta kalmıştır ya da daha iyisini bulamamıştır.
125 yaşına gelmişsin nine bırak bu işleri fırçala dişleri.. dicemde diş varsa bxbxbxbx
Genelde erkekler geri döner. Kadın bitirdiyse kolay kolay dönmez
Dengesiz olan gider gelir. Mal olanda kabile eder ya da peşine düşer
Gidişin ıyı olduğunu sanar olmayın ca nadıl sa orada bebı beklıyor gıderım dıyor
hahahaha tekrar agzına sıcayım dıye dönüyorlar galıba hahaha
Gidersem dönmem tabii ki ne saçma şey.
Gitmez aslında döneceği yerden gider.
Gidenin de dönenin de.. :D
Ya yorulmustur ya hayalkırıklığı yasamistir
Gittiği yerde aynı şeyleri bulamaz
Daha iyisini ariyolar
Bulamatinca donuyolar
Seçim
Dengesizliğinde boğulsunlar ne diyelim.
Kimse dönmemiş ki...
Flörtöz yapıları oldukları için
Çıkarı için dönerler
Boşta kalmistir
Canı sıkılmıştır
Aradıklarını bulamazlar
Sıkıntıdan
Hasta onlar
Daha havalı oluyorlar
Bunların hikayesi aga ile kahya hikayesi gıbı
Saçmaliyolar ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?