Vazgeçince neden Geri Dönerler?

Sevgili oluyorsun, ayrılıyorsun, barışıyorsun falan filan.. Soğukluk oluyor. Önce sen istemiyorsun o koşuyor.😏. Sonra o istemiyor sen koşuyorsun 😂 aşık oluyorsun kaybetmekten korkuyorsun.. Çabalıyorsun uğraşıyorsun.. Ama istemiyor, sevmediğini söylüyor. Arkadaş kalalım diyor.. Ve gidiyor.. Günler sonra geliyor !! Eski sevgili arkadaş olmaz!
Vazgeçiyorsun sonra bide bakmışsın yine o...
Neden Vazgeçince Geri Gelirler? 😕😏
Vazgeçince neden Geri Dönerler?
Cevapla