Aramızda 6 yaş var. Ben büyüğüm. Bence ne benim ailem ne de onun ailesi evlenmeye izin vermez. Bence biz aynı evde yaşayalım. Takılır ayrılırız. Nasıl fikir
2 ay
Aramızda 6 yaş var. Ben büyüğüm. Bence ne benim ailem ne de onun ailesi evlenmeye izin vermez. Bence biz aynı evde yaşayalım. Takılır ayrılırız. Nasıl fikir
Bence evlilik çok daha mantıklı. Çünkü evlilik hem yasal hem de toplumsal açıdan güvence sağlar, ailelerin gözünde de daha kabul edilebilir bir birliktelik olur. Aynı evde evlenmeden yaşamak kısa vadede kolay gibi görünse de ileride çevre baskısı, güvensizlik ve belirsizlik yaratabilir. Evlilik ise sorumluluk ve bağlılık duygusunu pekiştirir, ilişkinin ciddiyetini gösterir. Uzun vadede huzur ve düzen için evlilik yolunu seçmek daha sağlam bir adım olur.
Ben çok mantıklı buluyorum. Muhtemelen belirli bir yaşa gelmişsiniz bakın bakalım neler oluyor nasıl gidiyor. Eğer hala birlikte olursanız basın nikahı ya da boşverin böyle devam
Yaş farkından çok birbirine bakış açın önemli 💫 6 yaş bence büyük mesele değil ama “takılır ayrılırız” kafasıyla aynı eve çıkmak kalbini yorabilir 💔 Aile baskısından kaçmak için birlikte yaşama kararı sağlıklı olmaz. Önce ne istediğine emin ol sonra onunla açıkça konuş 🧠💬 İkiniz de ciddiyete hazır mısınız buna bak 🏡❤️
Cevap
6Cevap
Evlilikten farkı ne aynı evde yaşamanın
Yani nikahsız ve ahlaksız hayat.
Normal değil bu.
Sana kalmış
Gayet mantıklı
Haram ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?