Sevdiğim birini kaybettikten sonra bu ölüm acısı neden hiç hafiflemiyor, nasıl başa çıkabilirim?

En sevdiklerimin arasında olan, sevdiğim babam gibi hatta daha da belki çok sevdiğim dayımı kaybettim 5 ay oldu:( her gün ağlıyorum ama kuzenlerime belli etmiyorum kafayı yiyorum acı çekiyorum?

Sevdiğim birini kaybettikten sonra bu ölüm acısı neden hiç hafiflemiyor, nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla