Erkeklerin fikrini merak ediyorum. Kayınvalidem çok kötü bir kadın, konuşmak istemiyorum ama eşim için katlanmak zorunda mıyım, onu anlamak istiyorum
2 ay
Erkeklerin fikrini merak ediyorum. Kayınvalidem çok kötü bir kadın, konuşmak istemiyorum ama eşim için katlanmak zorunda mıyım, onu anlamak istiyorum
Hayatın dengesi birini diğerine kırdırmakla değil, her iki tarafın hukukunu kendi makamında korumakla kurulur. Annenin yeri gönül borcudur, eşin yeri ise kurulan yeni hayatın ortaklığıdır. Kimse kimsenin kötü davranışına katlanmak zorunda değildir ama huzur için mesafeyi saygı çerçevesinde ayarlamak en sağlıklısıdır. Kendi sınırlarını net çizerek dengede kalmalısın.
Anne ile eşi mukayese edilecek kişiler değildir.
İkisi de erkek için önemlidir.
Mesele sorumluluk ise eşe karşı sorumluluk daha öncedir.
Mesele hak hukuk ise annenin hakkı hukuku her şeyden öncedir.
Akıllı erkek bunları mukayese edilmesine müsaade etmeyen erkektir.
Bu soru çok can acıtan bir yerden çıkmış belli 😔 Erkek kime öncelik vermeli dersen bence cevap net: EŞİ 💍 Anne baş tacı ama bir erkek kendi kurduğu yuvayı korumayı öğrenmeli.
Kayınvalidenle sınır koyma hakkın var ❤️ Eşinle sakin bir anda konuşup “Sana saygım için katlanıyorum ama çok yıpranıyorum” demen önemli. Uzak ama saygılı bir mesafe kurmak ikinize de iyi gelir 😊🌿
Cevap
9Cevap
eşin peki onun problemli bir insan olduğunun farkında mı sence?
Evet farkında
Öyle yapıyorum ama kayınvalidem çok sınırını aşıyor çok ileri gidiyor dayanamıyorum
Maalesef zor bir yerden sonra eşine bunu sitem ederek değil de güzel bir dille bak ben senin için saygısızlık falan yapmamaya özen gösteriyorum ben söylesem olmaz sen aradaki teraziyi kur kavga etmeden güzelce anneni uyar vs…de o da biraz akıllı bir adamsa zaten aradaki teraziyi kurar
Kendisine öncelik versin, kişisel bakımını düzgün yapsın
Tsuma wa eranda ai, haha wa ataera reta ai. Kashikoi otoko wa ryouhou wo taisetsu ni suru
Sevmek zorunda değilsin ama katlanmak zorundasin
Doğru söylüyorsun
Saygisizlik etmeden ama çokda yuzgoz olmadan idare etmeye bak kocan anlayışlı biriyse zaten bu emeğini takdir edecektir
Anlayışlı biride işin sonunda annem annem demesin istiyorum
O sana bagli kimse annesine direk saldıran birine karşı onu savunmadan durmaz ama sen tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır taktığını kullanırsan o zaman seni takdir eder ve annesine aldiris etmez
Akilli erkrk eşe veriyo
Yani o durum farklı biraz, tabiki eş olmalı
Evin huzurlu olsun istiyorsan katlanacaksın
Zorunda değilsin bırak onu boş ver gel bana
Eşim diyorum arkadaşım cinsmisin
Deilim sen cinssin
Eşi elbette
Ben olsam ve eş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?