Neden kimse iletişime geçmeyi bilmiyor?

Bir anda toplum düzgün konuşma yetisini bırakmaya başladı. Ailen değilse, neredeyse kimseyle samimiyet kurulmuyor

Neden kimse iletişime geçmeyi bilmiyor?
Cevapla