Eve karı kız getiriyor diye imza toplayıp binadan attırmak normal mi?

Binaya bekar bir erkek taşınmış. Söylentiye göre eve kadın getirmiş. Görevli imza istedi bu yüzden. İnsanlar verdi. Ben kararsız kaldım, bilemedim, ailemle yaşıyorum. Ben de ayrı eve çıkmak istediğimde baktığım evlerde bazı komşuların kötü olarak anıldığını gördüm. Eve erkek alıyor diyorlardı. Belki de akrabasıydı. O mahalleden de uzaklaştım çünkü dedikoducular. Yaşadığım mahallede de dul kadın var, erkek ayakkabısı var diye laf ediyorlar. Ben anlamıyorum, cidden anormal mi insanların nasıl yaşadığı?
Eve karı kız getiriyor diye imza toplayıp binadan attırmak normal mi?
Cevapla