Eşinden boşanıp gerçekten mutlu olan var mı, bu süreçte ne yaşadınız?

Eşimle boşanma aşamasındayız kısaca komple şizofren hastasıymış, kıskançlıklar, hakaret, şiddet, ailesi bile sahte altın takmış bana. Ben daha 3 aylık evliyim, 8 haftalık gebeyim. Benim yerimde olsaydınız ne yapardınız, çok çaresizim ne olur gerçekçi düşüncelerinizi paylaşın..

Eşinden boşanıp gerçekten mutlu olan var mı, bu süreçte ne yaşadınız?
Cevapla