Sosyal medyada bir tane içeriklerini çok beğendiğim birisi yayın açmış girdim ben de çocuğun sesi çok iyiydi. Oturmuş erkek sesi, ben de etkilendim falan yazdım o da ilgilendi. Konuştuk ben büyük bekliyorum içeriklerinden dolayı küçük değildir diye 17 yaşında çıktı, yokluktan mıdır hala devam edip bir de instadaştım, oradan da çocuğa baktım gerçekten küçük bir de boyu da kısa asla büyük göstermiyor hiç girmedik bu işe, ama bana ne oluyor 7 yaş fark olan birine yazılıyorum, yakışıklı olsa büyük gösterse yazılacağım yani başka erkek mi yok böyle şeyler peşinde koşuyorum 1 kişiyi unutamayıp bir de
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kafanın karışması çok normal 😔 Sesinden ve duruşundan etkilenmen çok insani bir durum. Orada yanlış olan duygulanman değil ama bu duygunun farkına varıp sınır koyman 👍
Bence mesele “yokluk” değil. Unutamadığın kişi yüzünden beynin sana mini kaçış alanları yaratıyor olabilir. Kendini suçlama ama bu durumu bir uyarı işareti olarak gör. Odaklanman gereken senin duygusal iyileşmen 💗✨
Teşekkürler
💕 Rica ederim canım, iyi hissetmene sevindim 🌸